اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است رونمایی از پرتره جدید نقاش جنجالی عاشقانه‌های حبیب روی بوم شرط ازدواج موفق و پایدار تکنیک‌های مهار خشم با استفاده از آموزه‌های قرآنی تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد «غدیر» شناسنامه و هویت شیعه است | گفت‌و‌گوی شهرآرانیوز با سه کارشناس مسائل دینی درباره معارف عید غدیر شروع مهمانی کیلومتری غدیر تا ساعاتی دیگر در تهران (۵ تیر ۱۴۰۳) تصاویر زیبا از اهتزار پرچم غدیر در آسمان نجف اشرف فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) منتشر شد + جزئیات تجلی معنویت در ورزش موجب تسری ارزش‌ها در جامعه است درباره میرزا احمد آشتیانی| واله‌ای در وادی دلدادگی علی (ع)، نامزدی از سوی خدا ولایت امیرالمؤمنین (ع) شرط ورود به بهشت است غدیر یعنی خدا ما را رها نکرده است | بررسی فلسفه و عظمت غدیر در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی عیدا... الاکبر بزرگ‌ترین عید خدا وصیت نامه شهید آیت الله آل هاشم منتشر شد | می دانم شهید می شوم
سرخط خبرها

ویدئو| برای خدمت به زائران پیاده مشهد الرضا(ع) سر از پا نمیشناسیم

  • کد خبر: ۱۸۳۸۵۳
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
ویدئو| برای خدمت به زائران پیاده مشهد الرضا(ع) سر از پا نمیشناسیم
به روزهای پایانی ماه صفر که نزدیک میشویم سیل پیاده‌روی زائران امام رضا (ع) به سمت مشهد سرازیر می شود، اغلب عاشقانی که از پیاده‌روی اربعین و سفر به عراق جامانده‌اند، در روز‌های پایانی صفر تحت هر شرایطی می‌خواهند مسیری را چه کوتاه و چه بلند برای زیارت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) به مشهد به صورت پیاده طی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، به روزهای پایانی ماه صفر که نزدیک میشویم سیل زائران پیاده‌ امام رضا(ع) به سمت مشهد سرازیر می شود، اغلب عاشقانی که از پیاده‌روی اربعین و سفر به عراق جامانده‌اند، در روز‌های پایانی صفر تحت هر شرایطی می‌خواهند مسیری را چه کوتاه و چه بلند برای زیارت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) به مشهد به صورت پیاده طی کنند.

پیاده‌روی زائران امام هشتم (ع) نیز فرصت جدیدی برای خدمت‌گزاری به عاشقان اهل بیت به خصوص امام رضا (ع) را در مشهد فراهم کرده است.
در مسیر این زائران ایستگاه‌های صلواتی و برخی از موکب‌ها در اطراف حرم مطهر و خیابان‌های اصلی شهر برپا شده تا از این عزاداران پذیرایی می‌کنند.

در مشهد مردم میهمان‌نواز از هر شرایطی برای ادای احترام به زائر امام رضا (ع) بهره می‌برند، عده‌ای در مسیر پیاده‌روی با غذا، چای و شربت زائران را تکریم می‌کنند و بعضی نیز حتی با واکس زدن کفش زائران و تیمار کردن زخم پا‌های آن‌ها، نام خود را در زمره خادمان امام رئوف ثبت و ضبط می‌کنند. برخی نیز اتاقی از خانه خود را خالی کرده و با رویی گشاده از زائران در خانه‌های خود پذایرایی می‌کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->